..

...


06/04/2014

slippers and dissapointment


Shoes are my absolute favorite thing to buy and recieve, so it was with great pleasure I opened the ASOS box to discover my newest treasures. A pair of sandals and a pair of slippers. After admiring the monochrome design of the slippers, walking around i them to find them surprisingly comfortable and matching them with various things in my wardrobe, I put on the sandals. And then there was dissapointment.

Sometimes sandals have this really, really stiff sole, which makes them quite uncomfortable to walk in. They don't follow the natural curve of the feet as you walk, and you end up stumbling along the way because your heel gets dragged up every step of the way; that is what happened, so I admitted defeat, despite loving the design, and sent them back ASAP. At least I've still got my slippers.

Acutally, scratch that. With my birthday coming up, I've recieved a bit of birthday money already, and decided that since I was sending shoes back, I could pick some other things from the ASOS sale (now further reductions!) - so look forward to those things, because they are lovely. In the meantime, enjoy my slippers!

//

Sko er min absolut yndlingsting at shoppe og modtage, så det var med stor glæde at jeg åbnede min kasse fra ASOS for at beundre mine nye skatte. Et par sandaler og et par slippers. Efter at have godkendt det monokrome design på mine slippers, gået rundt I dem og fundet dem komfortable og matchet dem med stort set hele min garderobe, skiftede jeg dem ud med sandalerne. Og så blev jeg skuffet.

Nogle gange er sålen på sandaler virkelig, virkelig stift, hvilket gør dem utroligt svære at gå i. De følger ikke den naturlige kurve i foden når du går, og man ender med at falde over sine egne fødder fordi ens hæl, for hvert skridt bliver trukket op ad skoen; det er hvad der skete, så jeg måtte give op og sende dem fluks retur. I det mindste har jeg stadig mine slippers.

Faktisk er det en underdrivelse. Jeg har snart fødselsdag, så jeg besluttede mig for, at siden jeg måtte sende sko tilbage, så kunne jeg passende vælge lidt tøj fra ASOS' bugnende udsalg - så se frem til dem, for de er så fine. I mellemtiden kan i kigge på mine nye sko!



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

2 kommentarer:

  1. De er ret fede! :) Og ja, Asos har altså et lækkert udvalg af udsalgsvarer

    SvarSlet
    Svar
    1. Er så glad for dem! Asos' udsalg er det bedste ;-)

      Slet