wishlist: artwork on my walls




 
I'm a huge fan of Society6; it's where I've been introduced to a whole variety of talented artists, and they have an amazing array of products you can buy with your favorite artprints. I have quite the wishlist waiting for me, especially the clock by Mareike Böhmer (I made a post about her here) is something I would love to have. Also, I've written about Wirrow art before, and I'm still just as smitten with his artprints as was.

//

 Jeg er kæmpe fan af Society6; det er dér jeg er blevet introduceret for en variation af talentfulde kunstnere, og så har de det skønneste udvalg af produkter man kan købe med sine favorit print. Jeg har noget af en venteliste ventende på mig derinde, f.eks. uret af Mareike Böhmer (jeg har skrevet om hende hér). Jeg har også før skrevet om Wirrow, og jeg er ligeså forgabt i hans billeder som jeg var førhen.



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

4 comments:

  1. Det er altså også en meget lækker side - sikke et udvalg! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert! Elsker den side ^_^

      Slet
  2. Wonderful wish list! I love the clock and the cushion the most, but also wouldn't mind to have the no.6 print. Hope you will have at least some of these in your home soon! x

    SvarSlet
    Svar
    1. They are also my faves! I'm hoping as well x

      Slet

 

Popular Posts