..

...


21/03/2014

presents by mail


You might recall one of my new years resolutions this year: reading more. Well, it's going quite well, and now it's going to go a whole lot easier:

Yesterday, the mailman arrived with a package filled with books. An early birthday present - or just a giveaway prize, I won recently. Either way, I was ecstatic to open the box to find an array of individually packaged litterary treasures, and I got sidetracked in my sewing quest, choosing instead to admire the unread pages and inked words.

I'm especially excited to read John Greens' "The Fault in our Stars". It's definitely been hyped a lot, so I'm afraid I might be a bit too expectant of the story, but nevertheless I'm going to approach as if I'd never heard of the hype at all. Also, Mary Shelleys' "Frankenstein" has long been on my reading list, and I'm looking forward to that one. The others are writers, I've heard of, but I've never delved in to their fictional worlds - first times first. Until I get to them, I can also admire their stunning cover art and photos.

What are you reading at the moment? 

//

I husker måske et af mine nytårsfortsæt: at læse mere. Det er faktisk gået utrolig godt, men nu kommer det til at være meget, meget lettere.

Igår kom postbuddet forbi med en pakke fyldt med bøger. En tidlig fødselsdagsgave - eller bare en giveaway præmie, jeg vandt for nylig. Ligegyldigt hvad, var jeg ovenud begejstret for at åbne kassen og finde et virvar af fint indpakkede, litterære skatte, og jeg blev også distraheret fra mine planer med symaskinen. I stedet valgte jeg at beundre de ulæste sider og blækfyldte ord.

Jeg er især opstemt på at læse John Greens "En Flænge i Himlen". Der har været uendeligt meget hype omkring den, og en del af mig frygter, at jeg forventer en smule for meget af bogen på grund af dette, men til trods for det vil jeg prøve at læse den, som om jeg aldrig havde hørt om bogen før. Mary Shelleys "Frankenstein" har længe været på min to-read liste, og den ser jeg frem til at komme i gang med. De andre forfattere er nogle, jeg kun kender af navn, men jeg har aldrig taget springet ind i deres imaginære verdener - denne gang bliver den første, og jeg er ovenud spændt. Indtil jeg når til dem kan jeg også beundre de smukke, smukke omslag de har.

Hvad læser du i øjeblikket? (Og endnu engang, tak til Rikke. Kan ikke takke dig nok!)





follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

6 kommentarer:

  1. Hvor er det dog dejligt at pakken har spredt så megen glæde - og at den er nået frem i helt behold. Jeg ved, der venter dig helt fantastiske læseoplevelser forude!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er nu to femtedele af vejen, og det er fantastisk ^_^

      Slet
  2. Der er intet som at modtage en dejlig masse bøger med posten!

    www.enestund.squarespace.com

    SvarSlet
  3. uuuuh var du den heldige der løb af med gudepakken :D:D Misunder dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte, ja det var mig! Føler mig også ret så heldig ^_^

      Slet