..

...


24/03/2014

in my basket: shoe addict


London Rebel flatform sandal here
ASOS leather slippers here

I don't think I have too many shoes, but my parents might disagree. Nonetheless, I've actually made an effort to not buy shoes "just because" but rather because I'll actually wear them often (whether or not I essentially need the same pair of sandals in two colors is a moot point which we shan't dwell on). Point is, I convinced myself I needed a few extra shoes for summer. Good thing the Asos mid-season sale started today, huh?

These two pairs are on the way to me at the moment. Rather than plain black, I opted to experiment with a black/white/nude mix with these sandals from London Rebel - and then I finally got in on the slipper-trend with these ASOS brand leather shoes in black/white. I'm excited to get them - did you get anything from the sales yet? 

//

Jeg føler ikke at jeg har for mange sko - til trods for at mine forældre nok ville sige det modsatte. Ligemeget hvad, har jeg dog gjort et ihærdigt forsøg på ikke at købe sko "bare fordi", men kun hvis jeg vil bruge dem ofte. (Om jeg så har brug for de samme sandaler i to farver er en anden snak, de bliver jo brugt!). Pointen er, at jeg overbeviste mig selv om, at jeg havde brug for nogle ekstra sko til sommer. Godt Asos udsalget startede idag, hva'?

Disse to skønheder er på vej til mig i øjeblikket. Frem for almindelige sort, valgte jeg at eksperimentere med nude/hvid/sort blanding med sandalerne fra London Rebel - og så hoppede jeg endelig med på slippers trenden med disse fine læder eksemplarer fra Asos' eget brand. Har I shoppet udsalg endnu?



follow STAINS OF PAINT on BLOGLOVIN'

2 kommentarer:

  1. believe me you never have enought shoes :)

    vanillia96.blogspot.com

    SvarSlet